Hulpdienst

Heeft u problemen met uw verhuurder, uw werkgever of de uitkeringsinstantie? De SP in Purmerend heeft een eigen hulpdienst waar u terecht kunt met allerlei vragen en problemen.

De medewerkers van de Hulpdienst helpen u met informatie en advies, vullen samen met u formulieren in en wijzen u indien nodig naar mensen die u verder kunnen helpen. Het is een gratis service die de SP verleent voor al onze inwoners. Aarzel daarom niet als u hulp kunt gebruiken bij bovengenoemde zaken. In het algemeen kunnen mensen terecht met vragen over lonen, uitkeringen, huren, consumentenzaken, belastingen en sociale wetgeving.

Op hulpvragen wordt ingegaan wanneer dat mogelijk is. Uiteraard kan er vanaf de SP geen financiële steun gegeven worden, worden er geen strafrechtszaken behandeld en bemoeien we ons niet met ruzies tussen mensen onderling. Heeft u een probleem waarbij we u kunnen helpen, neem dan contact op met onze Hulpdienstvrijwilligers.

Marleen van Dam - Hulpdienstcoördinator
(06) 33 62 34 11