Raadslid Ruben van Kuik blijft voor de SP in de gemeenteraad

3 april 2019

Raadslid Ruben van Kuik blijft voor de SP in de gemeenteraad

Daartoe heeft hij besloten naar aanleiding van een gesprek met de leden. Toen vader en zoon Buskoop hadden besloten om met hun zetels uit de partij de stappen was er onduidelijkheid ontstaan over wat de vervolgstappen van Van Kuik zouden zijn.

“Toen ik het hoorde heb ik er eigenlijk geen moment aan getwijfeld. Naar mijn mening is een zetel niet van jezelf maar van de mensen die je vertegenwoordigt, de mensen die op je partij hebben gestemd. De leden van onze afdeling hebben jarenlang keihard gewerkt om klaar te zijn om mee te kunnen doen aan de gemeenteraadsverkiezingen en tijdens de campagne hebben ze hard gestreden voor de kandidaten. Zij worden nu simpelweg de rug toegekeerd. Als je onderling een geschil hebt dan ga je daar samen over in gesprek om het op te lossen. Er met zetels vandoor gaan en proberen zoveel mogelijk schade aan te richten, bijvoorbeeld door de Facebookpagina te kapen en te verwijderen is gewoon ronduit fout. Ik vind het jammer dat het zo is gegaan, maar ik wens vader en zoon Buskoop succes met hun nieuwe partij. Wij gaan nu gewoon verder met het vertegenwoordigen van onze kiezers.”

Heel veel succes Ruben. Vallen en opstaan maakt sterk. Klasse hoe je de kiezers blijft steunen. Als we iets kunnen betekenen, horen we het graag.

Hartelijke groet,

Fransois Springintveld.
Coördinator SP werkgroep Hoorn

Dag Fransois,

Je bent van harte welkom om zaterdag met ons actie te voeren voor het behoud van het Beusebos. We beginnen om 12:00 op het Winkelcentrum Weidevenne.

Groet,

Maxim Burlini